Niepołomice
Category Manager
Category Manager
Od 09.07 - Do 30.11
Zakres obowiązków:
- Pełna odpowiedzialność za podległą grupę produktową – od strategii po bieżące zarządzanie cyklem życia produktów E2E.
- Tworzenie i realizacja strategii zakupowo – produktowej dla swojej kategorii.
- Rozwijanie i optymalizowanie asortymentu w oparciu o dane rynkowe, trendy i potrzeby klientów, w sposób zapewniający dostępność produktów.
- Negocjacje handlowe z dostawcami (warunki handlowe, dostępność, ceny, terminy).
- Stały monitoring i analiza rynku konkurencji (ceny, oferta, trendy).
- Współpraca z działem sprzedaży i marketingu w zakresie wprowadzania nowych produktów do oferty.
- Bieżąca analiza wskaźników produktowych, zakupowych i sprzedażowych, takich jak: dostępność produktów (availability rate), rotacja towarów (stock turnover), marża brutto, wskaźnik zapasu (stock level), sell-in / sell-out, poziom realizacji prognoz sprzedaży.
- Odpowiedzialność za poprawne katalogowanie produktów.
- Uczestnictwo w międzynarodowych targach i zagranicznych delegacjach służbowych.
- Usprawnianie procesów zakupowych oraz wspierających zarządzanie produktem.
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Product Managera, Category Managera, Kupca lub Specjalisty ds. Zakupów w branży motoryzacyjnej, aftermarketowej.
- Znajomość części samochodowych i rynku motoryzacyjnego.
- Doświadczenie w zarządzaniu cyklem życia produktu, planowaniu zakupów i rozwoju oferty.
- Doświadczenie w negocjacjach handlowych z międzynarodowymi dostawcami oraz budowaniu strategii produktowej.
- Silne kompetencje negocjacyjne i umiejętność budowania relacji z partnerami biznesowymi.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z dostawcami (min. B2).
- Praktyczna umiejętność pracy na danych – sprawne wyciąganie wniosków, tworzenie rekomendacji, analityczne myślenie.
- Zaawansowana znajomość MS Excel i doświadczenie w codziennej pracy z tym narzędziem, mile widziana znajomość Enovy.
- Znajomość i rozumienie KPI produktowych i zakupowo-sprzedażowych.
- Zdolność do samodzielnej organizacji pracy, wyznaczania priorytetów i podejmowania decyzji.
- Proaktywność i odpowiedzialność za wyniki.
- Umiejętność pracy zespołowej i współpracy między działami (zakupy, sprzedaż, marketing, logistyka).
- Gotowość do zagranicznych podroży służbowych.
Oferujemy:
- Możliwość usprawniania procesów zakupowo – produktowych i wprowadzania realnych zmian w firmie.
- Możliwość kształtowania i rozwijania asortymentu w oparciu o dane rynkowe i trendy.
- Pełną odpowiedzialność za własną grupę produktową – od strategii po codzienne zarządzanie.
- Długoterminowa współpraca– nie szukamy kogoś na chwilę. Jesteśmy zgraną paczką i szukamy kogoś kto do nas dołączy na długo.
- Elastyczne godziny pracy – zwykle zaczynamy między 8:00 a 9:00, ale jesteśmy otwarci na dopasowanie grafiku do Twojego życia prywatnego.
- Rozwój- Dostęp do firmowego know how, ludzi otwartych na dzielenie się wiedzą.
- Świetna atmosfera pracy– u nas jest luźna, wesoła atmosfera, młodzi ludzie pełni humoru.
- Komfortowe biuro oraz częściowa możliwość pracy zdalnej.
- System kafeteryjny benefitów obejmujący: kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie i rabaty do sklepów.