+48 12 312 90 10 info@vanking.pl

Niepołomice

Category Manager

Zakres obowiązków:

  • Pełna odpowiedzialność za podległą grupę produktową – od strategii po bieżące zarządzanie cyklem życia produktów E2E.
  • Tworzenie i realizacja strategii zakupowo – produktowej dla swojej kategorii.
  • Rozwijanie i optymalizowanie asortymentu w oparciu o dane rynkowe, trendy i potrzeby klientów, w sposób zapewniający dostępność produktów.
  • Negocjacje handlowe z dostawcami (warunki handlowe, dostępność, ceny, terminy).
  • Stały monitoring i analiza rynku konkurencji (ceny, oferta, trendy).
  • Współpraca z działem sprzedaży i marketingu w zakresie wprowadzania nowych produktów do oferty.
  • Bieżąca analiza wskaźników produktowych, zakupowych i sprzedażowych, takich jak: dostępność produktów (availability rate), rotacja towarów (stock turnover), marża brutto, wskaźnik zapasu (stock level), sell-in / sell-out, poziom realizacji prognoz sprzedaży.
  • Odpowiedzialność za poprawne katalogowanie produktów.
  • Uczestnictwo w międzynarodowych targach i zagranicznych delegacjach służbowych.
  • Usprawnianie procesów zakupowych oraz wspierających zarządzanie produktem.

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Product Managera, Category Managera, Kupca lub Specjalisty ds. Zakupów w branży motoryzacyjnej, aftermarketowej.
  • Znajomość części samochodowych i rynku motoryzacyjnego.
  • Doświadczenie w zarządzaniu cyklem życia produktu, planowaniu zakupów i rozwoju oferty.
  • Doświadczenie w negocjacjach handlowych z międzynarodowymi dostawcami oraz budowaniu strategii produktowej.
  • Silne kompetencje negocjacyjne i umiejętność budowania relacji z partnerami biznesowymi.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z dostawcami (min. B2).
  • Praktyczna umiejętność pracy na danych – sprawne wyciąganie wniosków, tworzenie rekomendacji, analityczne myślenie.
  • Zaawansowana znajomość MS Excel i doświadczenie w codziennej pracy z tym narzędziem, mile widziana znajomość Enovy.
  • Znajomość i rozumienie KPI produktowych i zakupowo-sprzedażowych.
  • Zdolność do samodzielnej organizacji pracy, wyznaczania priorytetów i podejmowania decyzji.
  • Proaktywność i odpowiedzialność za wyniki.
  • Umiejętność pracy zespołowej i współpracy między działami (zakupy, sprzedaż, marketing, logistyka).
  • Gotowość do zagranicznych podroży służbowych.

Oferujemy:  

  • Możliwość usprawniania procesów zakupowo – produktowych i wprowadzania realnych zmian w firmie.
  • Możliwość kształtowania i rozwijania asortymentu w oparciu o dane rynkowe i trendy.
  • Pełną odpowiedzialność za własną grupę produktową – od strategii po codzienne zarządzanie.
  • Długoterminowa współpraca– nie szukamy kogoś na chwilę. Jesteśmy zgraną paczką i szukamy kogoś kto do nas dołączy na długo.
  • Elastyczne godziny pracy – zwykle zaczynamy między 8:00 a 9:00, ale jesteśmy otwarci na dopasowanie grafiku do Twojego życia prywatnego.
  • Rozwój- Dostęp do firmowego know how, ludzi otwartych na dzielenie się wiedzą.
  • Świetna atmosfera pracy– u nas jest luźna, wesoła atmosfera, młodzi ludzie pełni humoru.
  • Komfortowe biuro oraz częściowa możliwość pracy zdalnej.
  • System kafeteryjny benefitów obejmujący: kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie i rabaty do sklepów.

Może spodoba ci się również

Nasi rekruterzy

Barbara Budzowska

Barbara Budzowska

Starszy Specjalista ds. HR

Zapisz się do newslettera
i bądź na bieżąco

Raz w tygodniu informujemy o nowych produktach w ofercie. Wiadomości o promocjach tylko raz. Zero spamu, maksimum korzyści.